Bezorging

Uw raamdecoratie wordt geleverd door Post NL of DHL. Dit is afhankelijk van de grootte van uw pakket.

Zodra uw order onderweg is, krijgt u van ons een bevestiging van de geplande bezorgdatum- en tijd. Komt dat toch niet goed uit? Kies dan een ander bezorgmoment via de link in de bevestigingsmail.

Wij werken samen met externe vervoerders die ervoor zorgen dat u uw bestelling binnen 10 tot 18 werkdagen in huis hebt!

Is uw product tijdens de bezorging beschadigd? Om dit probleem snel op te lossen, is het belangrijk dat u uw pakket wel in ontvangst neemt. Vervolgens kunt u de schade melden via info@slaapkamergordijnen.nl. Vergeet in de e-mail niet het ordernummer, om welk product het gaat en goede foto’s van de schade mee te sturen! Zodra wij uw verzoek hebben ontvangen gaan wij er alles aan doen om het op te lossen.

Bent u toevallig niet thuis? Geen probleem. U krijgt een kaartje in uw brievenbus en een e-mail waarmee u een afspraak kunt maken met de bezorger voor een geschikte bezorgdatum.

Wij kunnen uw bezorggegevens pas aanpassen zodra u order bij de vervoerder is. U ontvangt een mailtje waarin aangegeven wordt dat u het bezorgadres kunt wijzigen. Wanneer uw order onderweg is, kunnen we dit helaas niet meer voor u wijzigen. De dag voor de levering ontvang je een mailtje van onze vervoerder. Daarin staat een link waarmee u zelf je afleveradres kan wijzigen.

Ook kunt u uw raamdecoratie op een alternatief adres laten bezorgen. Dit kan bijvoorbeeld op uw werk of bij de buren. Tip: vul het telefoonnummer in waarop u tijdens kantooruren bereikbaar bent. In geval van eventuele onduidelijkheden en/of vertragingen kan de vervoerder contact met u opnemen.

We vinden het erg jammer als u niet tevreden bent met uw raamdecoratie. Dit willen we dan ook graag oplossen. We willen u vragen contact op te nemen met onze klantenservice om de retourmogelijkheden te bespreken. Zij zullen u dan vertellen hoe het retourproces in zijn werk gaat.